Alla inlägg den 1 april 2009

Av theodorochliten - 1 april 2009 18:50

Hej och TACK för alla Grattishälsningar. Jag vill mer än gärna svara allihoppa nu.. men allt är så nytt.. är ju bara 4 dagar sen och det är lite tidigt. Så nu har man 2 barn att ta hand om och det är en hel del mer o ta hand om än me 1 barn.. de kan jag tillägga ;) även om jag tycker det är roligt.


Så jag kommer vara lite passiv på bloggen pga vi vill komma in i rutiner och komma igång med allt.


Skriver snart igen (kanske lite kort då isf om hur det går.



Kan skriva att idag (2 dagar sen vi kom hem, måndags) så har Dexter (som prinsen vår ska heta =) ) kom hem, så har han gått upp med 100g =) Å de va jättebra sa hon på bvc. De brukar räkna 100-400g på 1v annars.


Nu ska jag återgå, ska amma Min underbara prins, han sover så sött.. han är verkligen lugn, skriker sällan. =)


Theodor är jättesnäll mot Dexter och säger "Lillebror" å vill pussa på honom o hålla hans hand =)

Men, han är lite trotsigare nu när han testar våra gränser nu när vi kom hem från bb.. blir ju ändå en konkurent som kom hem även om han älskar sin lillebror.


<3Älskar mina barn Theodor & Dexter Mest av allt.<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur många månader skiljer det mellan Theodor och Dexter?
 20 Månader
 21 Månader
 22 Månader
 23 Månader
 24 Månader
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards